bTV Новините: Силата да бъдеш информиран

bTV Новините са категоричният информационен лидер в България за деветмесечието на 2016 г.

Снимка: bTV
Публикувано в  09:15 ч. 11.10.2016 г.

Вече над 16 години bTV Новините дават на зрителите най-важното – силата да бъдат информирани.

Това вдъхновява и новата комуникационна кампания на редакцията с най-висока степен на доверие в България. Под мотото „Силата да бъдеш информиран” тя затвърждава ангажимента, който bTV Новините имат пред обществото. Да казват истината, когато други мълчат. Да помагат там, където са в нужда. Да разобличават нередности, да предизвикват силен обществен отзвук и да водят до реална промяна.

Централният новинарски блок на bTV e най-гледаната емисия в страната.

По данни на ГАРБ от началото на 2016 г. до 30 септември журналистите в нюзрума на медията печелят доверието на 43,3% от аудиторията. Гледаемостта на bTV Новините в 19 ч. води на централната емисия на втората по резултати – „Нова телевизия”, с разлика от 1,9 пъти (TG All4+).

Снимка: bTV

„В нашата редакция работят най-опитните журналисти в българския национален ефир. С труда, таланта и активните си позиции колегите дават в ръцете на зрителите силата да променят света около себе си. Ще продължим да работим по този начин, защото вярваме, че това е нашата мисия”, споделя Венелин Петков, директор на „Новини, актуални предавания и спорт” в bTV Media Group.

bTV Новините продължават да се развиват, постигайки синергия между телевизия, интернет и социални медии. Стремежът на редакцията е да дава на хората силата да бъдат информирани за всичко актуално от България и света – бързо и лесно, навсякъде и по всяко време.

Сериозният ръст и високите резултати, които бележат новинарският сайт btvnovinite.bg, новото мобилно приложение и фейсбук страницата на bTV Новините, са поредното доказателство за непрекъснатото увеличаване на лоялната аудитория.

Две социологически проучвания потвърждават високата степен на доверие и водещата позиция на bTV Новините.

Според национално представително проучване на независимата агенция „Маркет линкс”, проведено през август 2016 г., bTV е предпочитаният телевизионен източник на информация за над 2 850 000 души от пълнолетното население в България.

46,4% от участниците в проучването на възраст над 18 години посочват на първо място bTV. За сравнение, „Нова телевизия” се нарежда на второ място в класацията с 27%, като разликата спрямо bTV е 19,4 пункта.

Снимка: bTV

Централните новини на bTV са първи източник на информация за събитията от страната за 49% от аудиторията и според проведено през пролетта на 2016 г. проучване на агенцията за социологически проучвания „GfK България”.

Резултатите от проучването потвърждават челните позиции на bTV и в категориите най-гледан канал в България (38%), любим телевизионен канал (34%) и най-висока спонтанна разпознаваемост на марката (44%). 

Снимка: bTV

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече