bTV Media Group ще предлага два нови канала в портфолиото си

С това медията разширява спектъра на политематично съдържание за рекламодателите

btvnovinite.bg

Публикувано в  13:14 ч. 16.03.2022 г.

От 1 април 2022 г. каналът за здравословен начин на живот Wness TV и българският кулинарен канал Soul & Pepper TV ще бъдат предлагани от bTV Media Group, като част от рекламното портфолио на медийната група. С това медията разширява спектъра на политематично съдържание за рекламодателите и отговаря на растящото им търсене на присъствие в локални и развлекателни програми.

Телевизионният канал Wness TV е първият канал в България, насочен към уелнес и балансиран начин на живот. С програма, ориентирана към съвременния и здравословен начин на живот, заедно със спортни теми  и качествено хранене, Wness TV създава позитивно и практично съдържание за зрителите. Предаванията за красота и естетични процедури, разговори за психология, лични връзки, спортни забавления с упражнения по йога, аеробика, високоинтензивни тренировки с доказани треньори като Сами Хоссни, съвети за бъдещи родители, както и комедийна шоу-програми с неповторимия Камен Донев, превръщат Wness TV в източник на полезно съдържание с несравним резонанс.

Освен спорт, доброто здраве изисква и качествена храна, която всеки да може да приготви и сам. Именно затова създателите на Wness TV разширяват познанията за уелнес през телевизионния канал Soul & Pepper TV, чиято задача е да предостави красивo, цветнo и полезно съдържание, което вдъхновява хората да бъдат креативни с храната. Soul & Pepper TV е място, където зрителят може да се информира за произхода на храната и нейните най-ценни качества и да създаде вкусни истории. Част от лицата на кулинарните предавания са: участничката в телевизионния формат MasterChef - Елена Петрелийска, европейски и азиатски кулинарни експерти, както и успели българи с опит в компанията на награждавани със звезди Мишлен шеф-готвачи.

„Част от философията на bTV Media Group е да предлагаме богато и качествено съдържание, подходящо за възможно най-широка и разнообразна аудитория. Ето защо медийната група допълва своите пет успешно профилирани тематични канала с иновативните като тематика за българския пазар Wness TV и Soul & Pepper ТV. Водени от интереса към един от най-популярните ни кулинарни формати “MasterChef”, както и „Фермата“ и “Survivor”, които подлагат на изпитание физическата устойчивост, даваме възможност на своите партньори рекламодатели да се включат в мащабното телевизионно пътешествие на аудиторията, провокирано от стремежа към един по-добър начин на живот“, споделя Десислава Проева, директор „Продажби“ в bTV Media Group.

“Изключително много се радвам, че започва едно дълго желано партньорство с bTV Media Group. Wness TV и Soul & Pepper TV са много добро допълнение към програмите на медийната група, като предлагат предавания с оригинална тематика и свеж прочит на любими мотиви. Рекламодателите ще могат да получат комбинация от разнообразно съдържание и достъп до изключително лоялна аудитория на програмите на двата канала, до които имат достъп над 65% от домакинствата в България, а посредством екипа на bTV Media Group и висококачествено обслужване“, добавя Иван Тодоров, управляващ директор на компанията собственик на двата канала - Efficiency First Media.    

В съвременния ни живот уелнес (wellness) или стремежът към по-добро физическо, психическо и социално благосъстояние започва да заема все по-важно място. Така се затвърждава и разбирането, че здравето ни е резултат от ежедневните усилия в нашия живот и фактори, върху които можем да оказваме влияние. Днес уелнес е индустрия, превърнала се в неизменна част от живота на съвременния човек, който търси ефективни начини да живее здравословно и в хармония със себе си.

„Българският зрител иска да бъде информиран, особено за начините, чрез които може да подобри цялостното си благосъстояние. Същото желание имат и рекламодателите – да намерят най-точния път към аудиторията, в среда с органично генериран интерес, което прави достъпа до нея абсолютно автентичен. Вярваме, че с добавянето на двата нови канала към портфолиото ни, улесняваме достъпа на рекламодателите до максимално пълноценен микс от качествено съдържание и зрителско внимание“, добавя още Десислава Проева.

Wness TV и Soul & Pepper ТV могат да бъдат част от вашето планиране. За повече информация екипът на Отдел „Продажби“ в bTV Media Group е на разположение за съдействие.

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече