bTV е телевизията, която са избрали най-много български зрители през 2017 г.

bTV е изборът средно на 37,5 на сто от цялата аудитория спрямо 16% за втория по гледаемост телевизионен канал

Снимка: btvnovinite.bg

btvnovinite.bg

Публикувано в  19:59 ч. 04.01.2018 г.

bTV е телевизията, която са избрали най-много български зрители през 2017 г. 

Съдържанието на bTV Media Group е привлякло близо 45% от всички зрители в България през изминалата година.

bTV е изборът средно на 37,5 на сто от цялата аудитория спрямо 16% за втория по гледаемост телевизионен канал.

За възрастовите групи между 18 и 49 години и между 18 и 34, bTV са гледали съответно 32% и 31,8 на сто, което е два пъти повече, отколкото втората по гледаемост телевизия.

Голяма е преднината на bTV при информационните и публицистични предавания.

Снимка: btvnovinite.bg

Централните новини и сутрешният блок са гледани съответно със 151 и 141 на сто повече, отколкото новините и сутрешният блок на втората по гледаемост телевизия.

Снимка: btvnovinite.bg

Съотношението се запазва и при най-гледаните развлекателни продукции през 2017 г. Осемте най-гледани предавания са на bTV. 

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече