bTV е най-гледаният телевизионен канал в България

Медията е и с най-висока степен на доверие сред зрителите

Снимка: GfK

btvnovinite.bg

Публикувано в  14:38 ч. 05.05.2016 г.

Проучване на агенцията за социологически проучвания GfK България* потвърждава водещата позиция на bTV на телевизионния пазар у нас.

Според проучването bTV заема челни позиции в категориите най-гледан канал в България (38%), любим телевизионен канал (34%) и най-висока спонтанна разпознаваемост на марката (44%).

Проучването затвърждава водещата роля на предпочитан източник на информация за България на емисиите новини и публицистичните предавания на bTV.

Снимка: GfK

За 49% от гледащите телевизия в часовия пояс от 19 до 20 часа bTV Новините са първи източник на информация за събитията от страната и света, а сред зрителите, имащи доверие в медиите (които са над 80%) 45% посочват, че bTV е медията с най-висока степен на доверие (45%).

„120 минути” е посочено за най-успешното и интересно публицистично предаване (30%), следвано от „Лице в лице” (23%).

Най-високо по този индикатор от предаванията на Нова се класира „Комбина” с едва 10% споменавания. 

Снимка: GfK

* Национално представително проучване за градско и селско население сред тв зрители на възраст 18-54 г., проведено от GFK сред 1200 респонденти в периода март-април 2016 г. по поръчка на bTV Media Group.  

 

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече