bTV – безспорният избор на зрителите и през март

Разликата в среднодневния аудиторен дял на bTV и Нова през третия месец от годината продължава да нараства и достига до 145%

Снимка: БГНЕС
Публикувано в  16:16 ч. 06.04.2017 г.

Новостите в праймтайм проектите, нов подход в програмирането, както и професионализмът на журналистите в „Новини, актуални предавания и спорт” в отразяването на парламентарните избори донесоха на bTV поредното зрителско признание.

Резултатите на телевизията през месец март доказват, че bTV е безспорният избор на аудиторията, привличайки по-голям брой зрители за сметка на втората по гледаемост медия.

Разликата в среднодневния аудиторен дял на bTV и Нова през третия месец от годината продължава да нараства и достига до 145% (при 120% през февруари 2017г., A4+, данни на GARB).

При младите зрители на възраст между 18 и 34 години bTV отчита 120% по-голям аудиторен дял от прекия конкурент, а в групата 18 – 49 разликата е 115% в полза на bTV.

Най-много от най-гледаните програми през март са част от праймтайма на bTV, сочи месечната класация топ 50 на GARB. На първо място и безспорен победител при всички групи зрители е „Гласът на България”.

Високият професионализъм на журналистите в bTV Новините е най-високо оценен от зрителите както спрямо новинарските емисии, така и спрямо отразяването на парламентарните избори у нас.

Над 1 130 000 души – или почти половината от всички телевизионни зрители (48%, А4+) през март, са се информирали основно от bTV Новините в 19 ч.

„Тази сутрин” запазва лидерството си сред сутрешните блокове и покачва преднината си на 138% при активните зрители.

Специалното съдържание, създадено за парламентарните избори през март, също е високо оценено от зрителите на bTV. Срещите на Антон Хекимян с лидерите на двете водещи политически партии, излъчени на 23 и 24 март, са в топ 3 на най-гледаните предавания.

Тематичните канали на bTV Media Group също могат да се похвалят с ръст в аудиторния си дял, като разликата в дела между тематичните канали на bTV Media Group и на Нова е 138% при най-трудно достъпната зрителска група (18 – 34). В същия период миналата година разликата е била 102%. Най-голямо нарастване на аудиторията отбелязват bTV Comedy и bTV Cinema.

Снимка: БГНЕС

Комедийният канал отчита 44% увеличение на пазарния си дял спрямо март миналата година при младите зрители (18 – 34), а при филмовия канал увеличението на годишна база е над 30%.

 

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече