България – „скрито бижу” в нов клип за европредседателството

Три клипа за 202 000 лв. рекламират нашата страна

btvnovinite.bg

Публикувано в  15:21 ч. 05.01.2018 г.

България, в която няма как да не се влюбиш от пръв поглед и която е скритото бижу на Европа - такъв образ на страната ни цели да изгради един от видеклиповете за българското председателство на Съвета на ЕС, който беше представен днес пред журналисти в НДК.

В клипа момче и момиче (в ролите са актьорите Бойко Кръстанов и Лорина Камбурова – б.р.) се запознават на жп гара и заедно започват да пътешестват из България и виждат нейната красота, обичаите, срещат се с различни хора. Нестинарството, кукерските маски, чистата храна, българската музика, хората на България, гостоприемството им, кирилицата и бързият интернет са сред акцентите в разказа за страната ни във видеото, което е издържано в стила на туристическата реклама.

В него обаче не липсват и твърдения със спорна достоверност като това, че у нас имаме "най-бързия интернет в Европа" - поне глобалният индекс на SpeetTest показва, че начело от европейските страни е Исландия. Пред нас са Латвия, Малта, Германия, Великобритания, Белгия, Португалия, Франция, Люксембург, Испания, Норвегия, Дания, Литва, Швейцария, Холандия, Швеция, Унгария и съседна Румъния, която в поредна класация е (значително) пред нашата страна.

Няма как да не се влюбиш в нея от пръв поглед from EU2018BG on Vimeo.

„Идеята е да покажем непознатата България, как тя изглежда през погледа на младите хора, дигиталната България”, обясни министър Лиляна Павлова, цитирана от БТА. Тя разказа, че клипът е заснет за 10 дни и са правени снимки в цяла България, което е изисквало сериозна техника и експертиза.

Видеото е озаглавено "Няма как да не се влюбиш в нея от пръв поглед!" и е продуцирано от Димитър Гочев, режисьор е Божидар Велинов, а сценаристи са Мирон Крумов и Мариана Събева. 

Вторият клип, който беше представен днес, е за приоритетите на българското председателство. Той използва кадри, които виждаме и в промо клипа с актьорите. Подготвен е и трети клип, който показва българските постижения.

И трите клипа ще имат превод на английски език, както и жестомимичен превод. Има и музика, която е специално композирана за председателството.

Общо цената за създаване на видеоклиповете е 202 хиляди лева.

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече