НБУ с магистърска програма по реклама

Създателите й са доказани специалисти и хора от бизнеса

Публикувано в  11:38 ч. 31.03.2010 г.
Нов български университет откри първата по рода си магистърска програма по реклама. Основната идея е студентите да бъдат обучи в правенето на ефективна реклама. Новата програма по реклама на Нов български университет е една от малкото в България. Създателите й са доказани специалисти и хора от бизнеса.

"Ярък момент е иновацията, а именно тясната връзка между рекламисти и рекламодатели, между рекламни агенции и потребители. Ние искаме да направим студентите съпричастни към целия този процес, а не отстрани, гледайки, да коментират”, обясни преподавателят в Нов български университет Петьо Будаков.

Вече трета година Павел и Евгени учат спецификата на рекламата и киното. Казват, че най-важното при правенето на една реклама е да е различна от другите. Споделят, че ключът към техния успех е креативното и нестандартно мислене. И двамата са на мнение обаче, че рекламен клип с комедиен сюжет продава повече, но се прави доста по-трудно.

"Една добра реклама не може да накара зрителя да превключи телевизора. Трябва да е динамична, всичко да се развива бързо и за кратко време и разбира се - хубавата идея”, смята Евгени Тодоров.

Според двамата студенти рекламата има голямо бъдеще, тъй като е специалност, която много студенти предпочитат.

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече