Българинът на етикети не вярва

60 на сто от хората се затрудняват в разчитането на надписите върху стоките

Публикувано в  21:28 ч. 08.07.2011 г.
Българите не вярват на написаното върху етикетите на стоките и не могат да се ориентират в информацията там. Данните са от проучване върху потребителските нагласи, според което над 60 на сто от хората се затрудняват в разчитането на надписите. В същото време повечето от половината от анкетираните признават, че информацията на етикета не влияе при избора им в магазина.

Ситни букви, неясни числа и символи и прекалено блед шрифт - от това най-често недоволстват българските потребители, когато се вгледат в етикета на стоката. Едва 39 на сто от пазаруващите изобщо си правят труда да погледнат написаното.

Най-малко потребителите се интересуват от производителят, марката, съдържанието на сол, мазнини и въглехидрати.

Производителите още не се наемат да кажат дали новите изисквания за етикетиране ще оскъпят продукцията. Етикетът трябва да ни казва например колко можем да напълнеем.

БТВ Медиа Груп" ЕАД използва бисквитки и подобни технологии, включително и бисквитки на/от трети страни. Можете да продължите да ползвате нашия уебсайт без да променяте настройките си, получавайки всички бисквитки, които сайтът използва, или можете да промените своите настройки за бисквитки по всяко време. В нашата Политика относно бисквитките ("cookies") можете да ще научите повече за използваните от нас бисквитки и как можете да промените своите настройки. Моля, запознайте се и с нашата Политика за поверителност. Ползвайки уебсайта или затваряйки това съобщение, Вие се съгласявате с използването на бисквитки от нас.

Научи повече