"Червената" общност се обединява и застава зад своя отбор, каза изпълнителният директор на ЦСКА Александър Тодоров на брифинг днес. По думите му провеждащият се в момента "Октоберфест ЦСКА" е направен с цел да се покаже, че клубът може да излезе от кризата само с обединение на феновете.

"Концепцията "Октоберфест" е на самия клуб, т.е. клубът може да излезе от тази криза само с обединение на феновете. Стратегията е свързана с продажба на акции, а това не може да е успешно, ако червената общност не е обединена и не вярва в каузата "ЦСКА. Имаме още 2-3 проекта, единият е с "ЦСКА завинаги", официално ще го обявим като подпишем договор с тях. Веднага след приключване на Октоберфест започва работа по терените за школата. Аз лично отдавна не съм виждал играчите на ЦСКА толкова обединени и това може да го потвърди всеки един играч", коментира Александър Тодоров.

Между 4 и 7 хиляди души са минали през бирфеста през първите три-четири дни. Организаторите обясниха, че отстъпките от фирмите отиват за организацията на феста, а печалбата са за клуба. Всички приходи отиват за ДЮШ. Мотото на Октоберфест ЦСКА е "Да не чакаме никой, можем и сами".

Организаторите се надяват на още по-засилено присъствие на фенове на фестивала. В сряда след контролата с Банско ще присъстват футболистите на ЦСКА, а вечерта ще свири група Хоризонт.

В същото време стана ясно, че ЦСКА има план за излизане на фондовата борса след Нова година и, че до седмица клубът ще бъде преобразуван от ЕАД в АД.

"До една седмица ще преобразуваме ЕАД-то в АД, след което вече сме в ръцете на инвестиционния посредник и съответните институции за излизане на клуба на фондовата борса. Имаме план, по който вървим по часове и минути. Работим много усилено в тази насока. Предполагам след Нова година ще излезем на борсата. След около 10 дни ще има Общо събрание на клуба, след което можеда обявим хората, които до момента са закупили акции", каза Тодоров.

Той допълни, че клубът продължава да търси генерален спонсор, но заради високите изисквания преговорите са по-бавни.

"Обявихме, че ще искаме 1 милион евро годишно от бъдещия ни спонсор. Това е по силите на малцина български фирми, така че по-вероятно е спонсорът да бъде от чужбина. При тях обаче бюрократичните процеси са сложни до взимането на едно такова решение", завърши изпълнителният директор.