Нов български университет откри първата по рода си магистърска програма по реклама. Основната идея е студентите да бъдат обучи в правенето на ефективна реклама. Новата програма по реклама на Нов български университет е една от малкото в България. Създателите й са доказани специалисти и хора от бизнеса.

"Ярък момент е иновацията, а именно тясната връзка между рекламисти и рекламодатели, между рекламни агенции и потребители. Ние искаме да направим студентите съпричастни към целия този процес, а не отстрани, гледайки, да коментират”, обясни преподавателят в Нов български университет Петьо Будаков.

Вече трета година Павел и Евгени учат спецификата на рекламата и киното. Казват, че най-важното при правенето на една реклама е да е различна от другите. Споделят, че ключът към техния успех е креативното и нестандартно мислене. И двамата са на мнение обаче, че рекламен клип с комедиен сюжет продава повече, но се прави доста по-трудно.

"Една добра реклама не може да накара зрителя да превключи телевизора. Трябва да е динамична, всичко да се развива бързо и за кратко време и разбира се - хубавата идея”, смята Евгени Тодоров.

Според двамата студенти рекламата има голямо бъдеще, тъй като е специалност, която много студенти предпочитат.