Седем месеца след акция "Медузите", при която заради неизгодна сделка с автобуси бяха задържани директорът и главният счетоводител на градския транспорт, както и председателят на Общинския съвет във Варна, новото ръководство на фирмата се похвали, че вече са на печалба.
Големият проблем на дружеството обаче се оказва тролейбусният транспорт. Всичките 41 тролея трябва да бъдат спрени от движение.
"Там просто всичко е на заварки и е недопустимо. Не знам до кога ще издържат тези заварки", каза Веселин Михайлов, прокурист на "Градски транспорт”.
Трябва да бъдат подменени и кабелите по електрическата мрежа. Ако не се намерят пари, по линиите на тролеите ще бъдат пуснати автобуси.
Светослав от три години кара тролейбус и искрено се надява да не си сменя професията.
"Ако някой ви каже, че е лесно би излъгал. От техническа гледна точка всеки човек, който кара по-старо превозно средство, би се притеснявал”, коментира Светослав Стоев.
Междувременно разплитането на далаверите във варненския градски транспорт продължава. Най-фрапиращите от тях: неизгоден договор за гориво, от който фирмата е губила по 600 лева на ден и закупен през 2008-ма багер, който още тогава не бил в движение. И днес фирмата продължава да му плаща лизинга.