
Центърът ще предоставя актуална информация за правата на потребителите на общия европейски пазар.
Михаела Маринова: "Втората основна дейност на тези центрове е свързана с възможността на потребителите да подават жалби на т.нар. еврогише в случай на рекламации и недоволство".
В Европейския потребителски център можете са се оплачете ако сте получили некачествена стока или услуга у нас или в страните от Европейския съюз. Тук ще бъдат обслужвани и българи, и чужденци.
Меглена Кунева: "Ние казваме кой да остане на този пазар и кой няма право да стои, защото не предлага конкурентни услуги. Това, което прави Европейската комисия е да създаде добри правила за конкуренция, но тези правила се прилагат от нас".
Центърът в София работи от понеделник до петък в пряка връзка с Комисията за защита на потребителите, потребителските организации и ресорните министерства.
