Този сезон Бенетон представя иновативен проект, наречен "Лана Сутра” (Lana Sutra). Това е поредица от 15 инсталации, сътворени с почит към любовта, посветена на стремежа към едно равноправно и сплотено общество. Произхождащо от думата "лана”, която на италиански и испански означава "вълна” и "сутра”, което означава "нишка, която обединява”, тази концепция стартира, за да ни открие едни много естествени и апелиращи визии.

Всяка инсталация се състои от две скулптури -

две вплетени тела, облечени във вълнени нишки с различни цветове, в тоналности от новата есенно-зимна колекция. Провокативно и артистично, авторът Ерик Равело решава да ни покаже двете точки, в които цветовете могат да се слеят един с друг. Именно в този сезон - зимата, който е свързан с темата за топлината - топлината като комфорт, получен от допира с материята вълна и топлината като човешки взаимоотношения - сливането и любовта на хората, Бенетон - България представи своята интерпретация на иновативния проект. Чувственото изпълнение на танц "Влюбени нишки” от Марина Попова и Иван Иванов от балет "Арабеск” бе провокацията, която марката отправи към почитателите си.

На модно ревю на събитието бяха представени дамската и мъжка колекция на Бенетон за възрастни

Този сезон основните цветове са цвят "горчица”, кафяво и млечно бяло. Класическата визия е разчупена с изненадващи детайли при облеклата, като например смели цветове за плетивата и костюмите. Този иновативен подход променя цялостната концепция за дамската и мъжката градска визия. Удобството на кройките предполага използването на разнообразни материи. Охра, сиво и тъмно синьо оформят основната палитра, цветни акценти са бордо, жълто и ярко синьо специално за универсалните плетени пуловери. Ярки цветове и винтидж детайли - любопитството от сблъсъка с нови култури рефлектира върху цялостното виждане за облеклото. Цветовите съчетания са смели, формите и дължините противоречат на основните правила следвани до сега, а играта на различни комбинации увлича и нея, и него в неспирно въображаемо модно съревнование.

Събитието беше уважено от Мара Ронди - официален представител на Benetton Group S.P.A.,

присъстваха и италианският посланик Н.П. Стефано Бенацо със съпругата си. Известни лица от модния и и медиен елит са също почитатели на марката и се насладиха на шоуто – звездите от сериала "Седем часа разлика” Алекс Раева, Боряна Братоева и Тодор Дърлянов, Славена Вътова - Мис България 2006, проф. Любомир Стойков, исландският модел Асдис Ран, модни блогъри от ново поколение, стилистката Роди и новоизгряващите дизайнери от Националната художествена академия.

 

United Colors of BENETTON - Есен/ Зима 2011/2012

I’M NOT A SOLDIER! - Мъжете и жените застават редом един до друг, обединени от умението да съчетават военния стил с останалите стилове, като подчертават характера на личността си. Мекият силует, характерен за нея, контрастира на изчистената линия на неговото облекло. Трикотаж с едри плетки, шуби, дълги и къси якета и за двамата. Основните цветове са сиво- зелено, кафяво и млечно бяло.

NEW YORKER - Тема, посветена на тези които познават добрият вкус и имат вродено чувство за стил и индивидуалност. На пръв поглед тази класическа визия е разчупена с изненадващи детайли при облеклата, като например смели цветове за плетивата и костюмите. Иновативният подход променя цялостната концепция за неговата и нейната градска визия. Удобството на кройките предполага използването на разнообразни материи. Охра, сиво и тъмно синьо оформят основната палитра, цветни акценти са бордо, жълто и ярко синьо специално за универсалните плетени пуловери.

TRAVELLER - Новите пътешественици преоткриват силните черти от характера си: ярки цветове, винтидж детайли, нео- гръндж мекота. Любопитството от сблъсъка с нови култури рефлектира върху цялостното виждане за облеклото. Цветовите съчетания са смели, формите и дължините противоречат на основните правила следвани до сега, играта на различни комбинации увлича и нея и него в неспирно въображаемо модно съревнование. Деним е ключовият елемент, който обединява взаимното им усилие за една различна визия.

Приключи един вълнуващ конкурс, вдъхновен от вълната - топ трендът на сезона! Повече от 400 снимки на красиви момичета, която бяха заложили на оригиналните си идеи, свързани с култовата за сезона материя, се бореха за финалните награди на Benetton и Cosmopolitan, а именно ваучери за пазаруване в магазините на марката, едногодишен абонамент и фотосесия в списанието. Финалът на конкурса и награждаването на победителките бе част от зрелищен спектакъл. Участие взеха децата от "Бон-Бон”, които представиха детската линия на марката с песни и танци.