
Подписването стана факт, след като на 15 юни с конкурс правителството определи спечелилия кандидат.
Концесионерът "Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт" обещава до 2009 година двете летища да посрещат пътници на изцяло нови терминали.
Въпреки, че ще се базира във Варна, компанията няма да развива приоритетно летището там за сметка на това в Бургас. Тя предвижда увеличение на летищните такси, но след приключване на работата по терминалите.
Таксите трябва да покриват разходите по опериране на летището и ще бъдат вдигнати постепенно с 10 до 20 на сто. Те ще са еднакви за всички авиокомпании и няма да има нито един облагодетелстван превозвач.
Интересите и на държавата, и на работещите на двата еърпорта са защитени, гарантират от транспортното министрество.
Преди дни беше договорено и със синдикатите, колективните трудови договори, сключени с летищата Варна и Бургас, да се запазят за година след влизане на договора в сила.