Те потърсиха и Би Ти Ви, за да предпазят и други летовници от капаните, които често поставя рекламата на местата за почивка и туризъм по интернет.
В подготовка за лятната си отпуска, Катина Бончева преглежда десетки интернет сайтове. Спира се на Елитен комплекс на Северното Черноморие заради природата, морските спортове, които се предлагат и базата за храна и нощувка.
Катина Бончева: "Изрично беше подчертано, че всички вили разполагат с климатик, сателитна телевизия, с телефон, ол инклузив - очертаваше се приятно прекарване."
Катина Бончева предплаща петдневна почивка за двама души на цена от 100 лева на човек за денонощие и на 15-ти юли пристигат с партньора й в комплекса.
“Резето от вътрешната страна на вратата е ръждясало, както и пантата на вратата. На вратата на терасата падаше дръжката й, и от вътрешната страна даже я бяхме намерили на перваза на прозореца предвидливо сложена, за да не пада в ръцете на хората. Това е корпуса на телевизора, който беше счупен.”
Обидени сме, че най-вече бяхме оценени като хора, които нямат нищо против да останат 5 дни в бунгало пред разпад. Ако мине, мине."
Представители на Комплекса съобщиха за Би Ти Ви, че са реагирали веднага на рекламацията, като са предложили настаняване в друга вила и че това е първият случай на недоволство от страна на техен клиент. За случая обаче е подадена Жалба в Комисията за защита на потребителите, тъй като законът защитава гражданите от несъответстваща на рекламата стока. Ако това се докаже, виновникът може да бъде санкциониран.
