Шумно рекламираният нов албум "Born This Way" на Лейди Гага "изтече" в интернет пет дни преди официалното му излизане на пазара, насрочено за 23 май, предаде Ройтерс. Всичките 14 песни от албума първоначално са били излъчени с промоционална цел в специален уебсайт за читателите на безплатния лондонски вестник "Метро", на който певицата бе гост редактор в началото на седмицата.
Два дни по-късно парчетата са били пуснати за отбрани абонати на услугата Spotify в Швеция, Норвегия, Испания, Холандия и Финландия. Скоро след това обаче всичките песни са се появили в интернет, давайки възможност на феновете и музикалните експерти да претеглят качеството на новия албум на Лейди Гага.
Четири от синглите вече бяха издадени от ексцентричната поп звезда, в това число и заглавното парче "Born This Way". От него през февруари за пет дни бяха продадени над един милион копия. Сингълът се превърна в най-бързо продавания в историята на интернет магазина iTunes, припомня агенцията.
В разбора си на песните сп. "Ролинг стоун" пише, че Лейди Гага е успяла да "запази някои изненади". "Ентъртейнмънт уикли" определя тавата като "непостоянен микс от смразяващ техно-поп и повтарящ се ритъм, по-успешна като продуциране, отколкото като авторство".
Дан Мартин от британския музикален сайт NME.com. описва албума като "безмилостен порой от хеви метъл рейв поп". Мартин допълва, че "Born This Way" е и "упражнение всичко да се пришпори до крайна степен".
Почитателите на Лейди Гага в САЩ са раздвоени между желанието да изтеглят незаконно албума или да изчакат до официалното му пускане на пазара следващата седмица. Представители на звукозаписната компания на Лейди Гага "Интерскоуп рекърдс", която е част от "Юнивърсъл мюзик", не са били открити за коментар.

Лейди Гага на кинофестивала в Кан, снимка: БГНЕС