Актрисата оцени таланта на “Диор” да разкрива женската красота: "Мистър Диор е имал визия, знаел е какво значи да имаш вкус, да имаш стил и е знаел как да направи жената красива. Не мисля, че в това отношение нещо се е променило кой знае колко от 1947 година досега"

Актрисата също така ще напише и свои сценарии за рекламната кампания на козметиката, които ще представя. Кампанията ще бъде излъчвана по медиите през пролетта, когато ще бъде и премиерата на продължението на "Първичен инстинкт".

Шарън Стоун очерта и границите на компромиса в красотата: "Аз имам навика да казвам, че съм готова да вися от тавана с главата надолу като прилеп ако трябва, за да бъда красива, но не искам да си режа лицето и да променям външния си вид чрез подобни действия"