Това е голяма промяна в образователната система и начина, по който третираме учениците. Преди всичко е важно да обръщаме повече внимание на физическото и психическото здраве на децата, смята Пол Кели, директор на гимназията.
Професор Ръсел Фостър, експерт от Оксфордския университет е изследвал съня при младите хора. Според него именно в тази възраст в организма на децата протичат множество промени, все по-често лягат късно и ранното ставане им пречи да покажат целия си потенциал.
Очевидно е, че представянето им се подобрява с напредването на деня. Така, в по-късните часове децата са по-концентрирани и възприемат по-бързо и качествено учебния материал, смята проф. Ръсел Фостър.
Има обаче родители, които смятат, че новият график на децата само ще ги разглези.
Неоспорим факт обаче са оценките - децата, които стават по-късно взимат изпитите си с по-високи резултати.