
4 милиона лева са заделени от държавния бюджет, за кампанията, която има за цел да повиши избирателната активност. Те ще бъдат използвани за рекламни клипове по радиото, телевизията и реклами в пресата. Част от средствата ще се използват и за томболата, която също има за цел да повиши избирателната активност. Според говорителя на НДСВ Димитър Цонев - това е една общественополезна кампания и средствата заделени за нея са оправдани. Според Илияна Йотова от пресцентъра на БСП, обаче такъв разход на държавни пари е неоправдан. Йотова допълни, че в другите страни средствата за такива кампании идват от неправителствени организации.
"Притеснява ни липсата на законност в тази кампания. Едновременно с това в страната се оставят маса належащи проблеми - нерешени, които всъщност са единственото нещо, което може да накара хората да не отидат да гласуват, каза Илияна Йотова. Струва ми се изключително цинично, когато държавата има такава нужда от пари
така безконтролно да се харчат средства."
"В България това се прави за първи път. Няма такива неправителствени орзанизации", поясни Димитър Цонев.