
"За ремонта на яхтата ще са необходими поне 500, 600, 800 хиляди лева. Цената няма да е по-малка от 800 000 долара, трябва да се ремонтира в Истанбул, но за да се пусне и закара до там пак са необходими много пари", посочи капитан Вулов.
Той допълни, че разкошът и луксът на яхтата са мит, които допълнително са били подсилвани от ограничения до нея достъп.
Бившият капитан на яхтата на Тато каза, че "Балкан" е една стандартна заводска постройка, на която не са правени никакви подобрения.
"Яхтата е използвана предимно за кратки плавания, предимно около Варна, Бургас и Созопол - за по час, два. Тя е могло да се използват за по- големи туристически плавания, но не е имало необходимост", обясни капитан Вулов.
Единственото нещо, с което "Балкан" се е различавал от останалите яхти на времето, е дървеният корпус.