Клубът ще организира дисусии между медиите и бизнеса на актуални теми.

Няма безплатно слово, а за да бъде свободна, медията трябва да бъде финансово независима. Около това се обединиха учредителите на медииния клуб- "Ам Чам Медия Клуб". На дискусията се събраха повечето от директорите, управителите и главните редактори на големи медиини компании у нас.

"Бизнесът, медията и свободното слово. При всички случаи те са свързани. Дали става дума за държавна медиа, която така или иначе се издържа от държавни данъци, или частна - която се издържа от търговска дейност, винаги тези 3 неща съжителстват" каза Петър Пунчев, директор на радиоверига "Еф Ем плюс".

"За да има независима медия трябва да има общност между предпоставките: икономическа независимост, мотивирани и добре подготвени хора и общество което да търси независима журналистика", убеден е издателят на в. "Капитал" и в. "Дневник" Иво Прокопиев.

"В случая на Би Ти Ви - бизнесът подкрепя медията. Имаме широк спектър от предавания - интересни за аудиторията. Това ни позволява да продаваме реклама, и подкрепяме журналистиката в нашата медия. За щастие Би Ти Ви има късмет с продажбата на рекламите, а това ни дава възможност да отделяме голям бюджет за правене на новини и обществена дейност", сподели Албърт Парсънс, изпълниятелният директор на "Болкан Нюз Корпорейшън".

Ключът на Би Ти Ви за успех е доверието на зрителя, подчерта в речта си Албърт Парсънс. Рискът да бъде манипулирана частната медия е минимален, допълни той и определи, че няма нищо по-лошо от корумпирания журналист или медия. Работещият модел на Би Ти Ви е в един конфликт да се показват всички негови страни, уточни Парсънс, защото ние показваме, а зрителят решава.