
Къртенето и боядисването продължава вече осми месец.
"Не че пречи, но създава малко неудобство на пътниците, тъй като има скелета, строителни материали. Положението не е угледно вътре в чакалнята и местата за пътниците", посочи Иван Александров, регионален управител на НК "Железопътна инфраструктура".
Последният ремонт, макар и козметичен, е правен преди 17 години. Уверенията на ръководството са, че до началото на туристическия сезон работата ще е приключила.
"При самото изготвяне на проекта се издириха стари снимки на приемното здание на гарата и архитектите и проектантите се стремиха да запазят и възстановят абсолютно автентичния вид на сградата от нейното пускане в експлоатация", посочи Иван Александров.
До май ще се оптимизира работата на билетните каси. Редът на гарата ще се следи от над 10 охранителни камери. На пътниците ще помага нова система за ориентация. Лекар ще се грижи за майките с деца и хората с увреждания в специална чакалня. Най-после ще проработи и часовникът на кулата.