Санто е най-големия от тримата Версаче - Санто, Джани и Донатела. Има икономическо образование и се грижи за финансовата и търговската стабилност на фирмата.

На въпроса коя дума би пришил като словесен етикет на марката - елегантност или провокация, Санто Версаче отговори така: "Когато става дума за Версаче, това означава творчество, блестящи идеи, актуалност, но не и провокация. Ние се целим в различни посоки и предлагаме съответно различни стоки. Клиентите ни не плащат за марката, а за доброто качество. Елегантност е по-точното определение за това, което правим."

Облекло за всички възрасти, аксесоари, аромати, обзавеждане, прибори с марката, запазена за знаменитостите, илюстрират същността на индустрията Версаче, простираща се отвъд границите на модния бизнес. Често копирани и скъпо струващи, те носят типичен почерк - богати цветове, необикновени материали, елементи от различни култури и епохи.

Цялото интервю със Санто Версаче очаквайте утре в предаването на Би Ти Ви "Тази сутрин".