Почти 117 хиляди зрители са гледали в интернет рекламния филм за София, посветен на кандидатурата й за европейска столица на културата. Защо софийските забележителности от филма контрастират със софийските реалности и дали пак няма "да се изложим пред чужденците", разказва Борислав Лазаров.

Англичанинът Тери се разхожда с приятелката си от Дания, за да й покаже красотите и забележителностите на столицата - така започва рекламният филм за София, кандидатстваща за европейска столица на културата през 2019-та.

Чудесно е да рекламираме София като европейска столица на културата. Но можем ли да бъдем сигурни, че когато чужденците се разхождат по централните софийски улици, наистина ще видят култура?

София - единствената столица в Европа, в която трябва да спрете на пешеходна пътека, за да могат да минат колите.

София - единствената европейска столица, в която водата от чешмите на улицата е по-чиста, отколкото вкъщи.

Имаме още 8 години до 2019-та, за да превърнем София в европейска културна столица. Засега имаме моралната подкрепа на актрисата Даниел от Лос Анджелис, която снима филм у нас.

"Улиците са добре, само жълтите павета в центъра бяха доста хлъзгави. Но като цяло ми напомня доста за Ню Йорк”.