„Дай” и „край” са две ключови думи за развитието на 8-годишния аутист Наско. Те трябва да му помогнат да разбере, че играта има начало и край.
Терапията е задължителна за пълноценното развитие на детето. Образованието, което е получил до момента, се равнява на броени седмици след няколко неуспешни опита на родителите му да го запишат в ясли, детски градини и центрове.
Нов стандарт на образователното министерство предвижда специалните потребности на децата да се разпознават още в детската градина. Идеята е всяко едно дете да получи равен шанс да прекрачи училищния праг и училището да се съобразява с него, а не обратното.
Помощните школа ще бъдат поетапно закривани, а университетите са готови да обучават повече кадри.
Тази есен в Софийския университет ще започнат обучението си специалисти, които ще помагат на деца като Наско.
