Производителите в Съединените щати възприеха в последно време тактиката на колегите си от Азия. Целта не е да се намали себестойността на новия модел, а да се увеличи броят на различните версии. Така ще могат да бъдат задоволени все по-капризните потребители.

"Дженерал моторс", "Даймлер-Крайслер" и "Форд" пускат 40 нови или осъвременени модела. Надеждите са, че с тях те ще могат да се справят с растящата конкуренция на чуждестранните автомобилни фирми. Естествено, предлагат се коли не само за масовия купувач, а и за изтънчени познавачи. Някои от супермашините крият под предния си капак мощност от над 800 коня.

В надпреварата за спечелването на повече клиенти "Дженерал Моторс" дори предлага специална игра, която дава възможност на най-упоритите да спечелят някой от изложените автомобили.