Австралийската авиокомпания „Кантас” предложи 100 000 безплатни билети на пътниците, които пострадаха от решението на ръководството да отмени всички вътрешни полети заради стачка на служителите. По този начин компанията се опитва да си върне лоялните клиенти.

Пътниците, които миналите почивни дни не успяха да излетят заради отменените полети, имат право на безплатен билет в границите на Австралия или до Нова Зеландия, посочват от компанията.

Заради синдикален спор в края на октомври полетите на "Кантас" бяха спрени за два дни. 70 000 пътници останаха блокирани на около 20 летища в Азия, Европа и САЩ.

Безплатните билети за пострадалите клиенти важат за срок от две години, смятано от 14 декември.

Операцията ще струва на авиокомпанията 20 милиона австралийски долара. Предложението е публикувано в рекламните рубрики на вестниците с призива: "Летете с нас, на наши разноски".