Служителите на "Мобилтел" записаха видеопослание към клиентите на компанията, което да се разпространи в социалните мрежи за споделяне на видео. Над 500 от тях се събраха, за да благодарят лично на клиентите и да изразят своята съпричастност към тях под формата на сърце. Те благодарят искрено за търпението и разбирането през последната нелека и за двете страни година, като описват трудностите, през които са преминали.

Клипът е по инициатива на работещите в компанията и е с участието на мениджъри от всички нива

Осъществен е с професионалната помощ на агенцията Unit One. Режисьор на клипа е Станислав Тодоров-Роги. Неговият почерк е белязал българските сериали "Тя и той” и "Кафе пауза". Автор е на документалните филми "Личен разговор" за Наум Шопов и "Само един живот..." за Емил Димитров. В момента e режисьор на сериала "Столичани в повече".  Музиката към видеото е композирана специално от Румен Бояджиев - син.

Служителите на М-Тел отправят видеопосланието си в края на една тежка за компанията година, като това е поредният и най-емоционален израз на уважение към клиентите.



Наред с това, "Мобилтел" въвежда последните тенденции в обслужването на клиенти,

предлагани отскоро от оператори като Vodafone и A1. От днес стартира нова услуга за всички притежатели на т.н. "умни устройства” – телефонна линия 088 1881. Чрез нея клиентите ще получават специализирана помощ и консултация по всякакви въпроси за смартфони и таблети. Всеки, който има желание да се възползва максимално от възможностите на своя смартфон, вече ще има къде и на кого да зададе въпросите си. Линията ще е на разположение на клиентите всеки ден от 8 до 21 ч.

"Мобилтел" инвестира в специализирано обучение на своите специалисти, които ще разясняват спецификациите и характеристиките на различните устройства, тяхното меню и основните им функции, независимо от операционната система на устройството. Те ще са личните експерти на изкушените от новите технологии и за най-често използваните приложения, предлагани през официалните виртуални магазини.

Пак от днес се въвежда и нов срок за обслужване на клиентите – 7 работни дни

за отговор на запитвания и оплаквания. Новата стъпка е продиктувана от усилието на компанията да улесни комуникацията с клиентите си и да удовлетвори максимално очакванията им за бързо и качествено обслужване. Наемане на нови служители обаче не се предвижда. Отговорите на запитванията или жалбите ще се получават по желание по имейл или телефон.

Клиентите на "Мобилтел" разполагат с възможно най-широката гама от канали за обратна връзка. Запитвания и оплаквания се приемат от всички нива в дирекция "Обслужване на клиенти” – центъра за обслужване на *88, специализираните звена за обработка на писмени жалби, секцията "Въпроси и отговори” на сайта на компанията. Възможност за подаване на заявка, предложение или оплакване е осигурена и във всеки магазин на оператора чрез електронен регистър, който се обслужва онлайн. От тази година в социалната мрежа Фейсбук вече има и чат със сътрудник на М-Тел.