Рекламата ще разширява своите форми, прогнозират от бранша. Тенденциите са за: нова генерация билбордове, нов вид радио- реклама, която ще можем не само да чуваме, но и да виждаме, както и за бурно развитие на рекламата в интернет.

За 11-ти път в Албена, Асоциацията на рекламните агенции организира фестивал, на който бяха отличени най-добрите и най-креативните постижения на българската реклама през последната една година.

Журито избра и творческа агенция на годината, медиа агенция на годината и рекламодател на годината. Кризата обаче повлия и на рекламния бизнес у нас. В част от категориите нямаше номинирани, в други пък не беше присъдено първо място.

"От друга страна, трудните времена са и катализатор за намиране на нови, нестандартни, по-различни, креативни комуникационни решения", заяви Мариана Брашнарова, директор на фестивала.

"Кризата кара хората, които са в криза, да бъдат по-креативни и смятам, че в колкото по-тежко състояние се намира българската реклама, толкова по-лоша реклама ще имаме. Така че, не зависи от кризата да има по-добри или по-лоши, защото става по-бедна, става по-креативна, тъй като за реклама са необходими бюджети. Но и в тази криза се намират рекламодатели, които дават малки бюджети, които пробват, опипват пазара и заемат пазарен дял, което е много важно, в тази криза да постигнеш поне пазарен дял", коментира Красимир Гергов, председател на УС на Асоциацията на рекламните агенции.