Въпреки кризата, българинът намира време и възможности за развлечения. Дали пълните заведения гарантират високи приходи и върви ли нагоре развлекателната индустрия, разказва Борислав Лазаров:

Кризата продължава, а заведенията са пълни - това се набива в очи, ако се разходите по централните улици в България. Според ресторантьорите обаче предпочитанията са масово към най-евтините заведения и кафенета.

"И виждате заведението пълно, а оборот няма. Работят тези заведения, които са с бързо хранене, на което цените и качеството има са приемливи. Пострадаха тези заведения, които имат покривки, салфетки, които са луксозните”, коментира Благой Рагин.

Загуби отчита и хазартният бизнес, само най-заклетите играчи успяват да заделят някой лев за ротативки. Кината обаче бележат лек ръст и в кризата, благодарение на 3D технологията, и хитовите заглавия. В това число и българските.

Минимален спад в зрителския интерес отчитат театралите. Пълните зали са основно в София и когато играят звезди. Завръщане на публиката се очаква през септември.

По света развлеченията печелят и в кризата, защото те са нейният основен отдушник.