Зрител на bTV се оплака от пореден случай на арогантно отношение на шофьорите в градския транспорт.  Възмутеният столичанин става свидетел как възрастна жена си позволява да попита шофьора на автобус 84 за маршрута му, а в отговор получава реплики на висок тон и лошо отношение.

Следващите пътници, осмелили се да заговорят свадливия вочач, слизат със скок от движение, защото той тенденциозно подминава спирката им.

Версията на шофьора обаче е друга. Той твърди, че попитал пътниците дали ще слизат на въпросната спирка, но те не отговорили. Едва след като подминал спирката те се развикали, че искат да слязат.

На теория при подобни неприятни случки пътниците трябва да търсят помощ в Центъра за градска мобилност. Реалността се оказва друга – възмутеният гражданин, който сигнализира за случая, казва, че се опитал да намери място за оплаквания и единственото което открил било, че във форума на сайта на Центъра за градска мобилност има такава тема.

Ако намерите координатите на фирмата, която е наела проблемния шофьор, от там също трябва да са готови да окажат съдействие.

В случая именно от фирмата превозвач са взели незабавни мерки и са наложили санкция на грубия шофьор.

И ако конкретният казус приключва с административно наказание за провинилия се шофьор и без сериозни последици за пътниците, стотици столичани ежедневно се сблъскват със същото отношение по пътя към дома или офиса.