Новата транспортна схема до малките населени места, която трябваше да проработи по идея на министър Цветков, се провали. В последния момент управляващите се отказаха от идеята да забранят директните автобуси до населените места с по-малко 30 000 жители, защото хората в  тях се оплакаха, че ще останат без превоз до големите градове.

На поста си Цветков преживя и голяма стачка в железниците. Служителите там протестираха, притеснени от възможността за мащабни съкращения. След като влаковете спряха да возят пътници и последваха дълги преговори, в крайна сметка спорът беше решен със споразумение.

Цветков опита да спре и източването на гориво в железниците с нова джи пи ес система за проследяване на дизеловите локомотиви.

По времето на Цветков така и не се стигна до голяма концесионна сделка. Преди дни обаче транспортното министерство обяви, че се готви концесията на най-голямото летище у нас - Софийското.

Сред успехите на поста си транспортният министър може да отбележи въвеждането на таван при цените на такситата. Така държавата иска да спре масовите злоупотреби при превозването на пътници от летища, болници и гари, където някои таксиметрови шофьори искаха и по 8 лева на километър.

Трябва да отбележим и желанието на Александър Цветков да пребори корупцията при шофьорските курсове. По негова инициатива в учебните автомобили бяха въведени камери, които да следят дават ли се пари под масата.