На една от улица нареждането на паветата блокира трафика. Колоните автомобили бяха пропускани по преценка на хората, ремонтиращи пътя. Така на шофьор, попаднал в тапата, му отнемаше средно 20 минути, за да премине през цялата улица.
Докато текат ремонтите обаче шофьорите в столицата не се радват, че ще карат по обновени улици след това, а се изнервят заради задръстването. От общината обясниха, че нощните ремонти, освен по-скъпи, са и почти невъзможни:
„Нощните работи са свързани със създаване на шум, а пък хората в района, в който се ремонтира, предпочитат да почиват пълноценно за сметка на водачите, които през деня просто преминават през този участък. Балансът е в това кога и кое трябва да се прави е доста тънък”, коментира зам.-кметът по транспорта Любомир Христов.
Миналата година са ремонтирани над 1200 улици. Още не е ясно колко ще бъдат обновени сега. Районните кметове правят анализи кои трасета задължително трябва да се изкърпят. И докато работата по разбитите улици кипи с пълна сила, хората, които сега редят павета признават, че скоро улиците пак ще има нужда от ремонт. Защото паважът щял да издържи около година – щял да пропадне заради дъжда.