"След малко повече от 24 часа, в три часа посред нощ, всъщност, спирателният кран се е скъсал и направи наводнение, което нанесе щети на абсолютно всички живеещи в кооперацията”, разказа Геновева Андонова.
Следват две жалби и още два нови екипа, които да оправят последствията. Абонатите обаче са притеснени, че не притежават никакъв документ, с който да докажат ремонтите на дружеството.
"Те не се легитимират по никакъв начин. Разбиват, не ти оставят абсолютно никакъв документ. Когато си поискаш, отговорът е: "Ами, ние нямаме такава практика", обясни Андонова.
От "Софийска вода" обясниха, че ремонтните дейности се извършват от подизпълнители, които всъщност не са техни служители и нямат право да се легитимират като такива.
"Не е оставен никакъв документ на самия клиент, но иначе абсолютно възлаганията се следят, те се съхраняват в електронна система”, заяви Димитър Симидчиев - директор "Капиталови дейности и активи" към "Софийска вода".
След първият от поредицата ремонти на "Софийска вода" се наводнява мазето на сградата и нивото на водата достига 30 сантиметра. Щетите са за 2 000 лева, а от фирмата казали на собствениците, че това е нормална производствена авария и не дължат обезщетение.
"По никакъв начин не бягаме от каквато и да е отговорност. Това са нормални неща, част от риска, който ние носим като компания. Аз съм готов да направим и ще направим някакъв оглед, констативен протокол, с представители на собственика, с наши представители, ще опишем щетите и в крайна сметка ще ги поемем”, обеща Симидчиев.
Така, благодарение на bTV, щетите нанесени от "Софийска вода” ще бъдат заплатени от фирмата. И един съвет - бъдете бдителни, когато някой се представя за служител на концесионера. Ако се усъмните, проверете като позвъните на телефон 0 700 12 12 1.