В автобусната компания сигналът за бедстващите пътници е приет малко след полунощ на 2 август, твърди собственикът й Бисер Димитров. Фирмата прави трескави опити да оправи разваления автобус, но не успява и оставя хората да спят на бензиностанцията.
Собственикът Бисер Димитров обясни, че злополучните пътници не са останали без храна и вода, макар че им е липсвало легло. От компанията не потърсили и хотел, тъй като смятали, че автобусът ще бъде поправен за няколко часа.
Димитров признава още, че компанията вози пътници със стари превозни средства, някои от които са на 20 години: „Авариралият е точно от старите и точно това сигурно е причината - той е двуетажен автобус и стои от два месеца там. И нямаше пътници, за да се върне. И остана там и два месеца седя на автогарата в Мадрид”.
За фирма „Юбим” ЕООД този инцидент с развален автобус не е първият. Собственикът обещава, че ще компенсира хората за злополучното пътуване и претърпените неудобства:
„Хората, за жалост, са ни редовни клиенти, защото работят в Испания. Съжалявам и искам да им се извиня много, най-вече за това, че разчитахме изцяло на асистенцията да поправи навреме автобуса. Те ще бъдат компенсирани по някакъв начин”.