Възможно ли е в България да изкарваш прехраната си само от папарашки снимки – гости по темата тази сутрин бяха главният редактор на "168 часа" Николай Пенчев и фотографът Валери Захов.
"Специално снимката с яхтата на Ахмед Доган (която впоследствие се оказа, че не е негова) сме я "правили" около две години", сподели Пенчев и разказа още:
"Имахме информация къде ходи той, къде кара яхтата – всъщност тя не е една яхта, те са две и има още две моторници с тях. Такива лодки не съм виждал през живота си – едната мисля, че участваше във филмите за Джеймс Бонд. Цяло едно лято пращахме екип с хора и не се получаваше, но можеше да го засечем. Следващото лято пратихме отново хора и стана на третия път. Трудно е, в това се влагат страшно много средства, време, пари и преди всичко желание на хората, които го правят. Тази снимка може би е най-доброто, което сме правили".
"Снимката е важна с това, че показва на хората какво точно става. (...) Нашите фотографи са по-добри от фотографите на Запад. Ако там снимаш известен в някаква компрометираща ситуация, наистина можеш да станеш много богат, освен това там имаш условията да го направиш и средата не е толкова враждебна. Тук сме имали случаи когато фотографи са бити, гонени и пр. На Запад ако Ръсел Кроу удари с пепелник някой, който го снима, онзи взема 6 млн., докато у нас, ако Христо Стоичков удари фотограф, от това не следва абсолютно нищо. (...) У нас е трудно, защото и заплащането е ниско. Ние даваме страшно много за подобни кадри, но по българските стандарти. Давали сме и по 1000-2000 лв.", каза още главният редактор на "168 часа".
"Папарак е човек, който дебне звездите и на когото му се плаща за това. В България е малко трудно да се каже има ли, няма ли звезди. У нас те самите позират", отбеляза от своя страна Валери Захов.
Целия разговор гледай в прикачения файл.