Анализирайки стотици от най-известните марки, Fanthom Analitics сa класирали фен страниците им във Facebook с оценка, която от компанията наричат Relationship Quality Index (Индекс на качествените взаимоотношения).

Методологията им на изследване съчетава брой харесвания, изразени мнения и коментари, постове, както и емоционална ангажираност, която се създава, за да може да се разработи цялостна оценка за всяка една фен страница. Вижте как големите световни брандове се подреждат след една година на непрекъсната конкуренция в най-влиятелната социална мрежа.

Първото място отива за сайта за видеосподеляне YouTube, който е в категория "Медии"  и с резултат: 91 точки. Място в Топ 20 намират още и...

MTV, категория: Медии, резултат: 89
Disney, категория: Медии, резултат: 88       
Play Station, категория: Електроника, резултат: 85        
Walmart, категория: Продажби, резултат: 85        
BlackBerry, категория: Електроника, резултат: 84        
iTunes, категория: Електроника, резултат: 84          
Xbox, категория: Електроника, резултат: 83        
Disneyland, категория: Медии, резултат: 82       
ESPN, категория: Медии, резултат: 81

Пълният топ 20 на брандовете във Facebook, както и повече подробности за класациите на всички брандове по подкатегории, можете да откриете на сайта на Fanthom Analitics. Компанията е специализирана в изследване и анализите на интернет пазара, и по-конкретно в тези, които влияят на факторите, засилващи взаимовръзките между клиентите и компаниите във Facebook.