Един от начините да сигнализираме за некачествена стока или услуга е Интернет страницата izlugan.com, която набира все по-голяма популярност. От както съществува този сайт, на него са подадени повече от 4 хиляди и 500 сигнала. В началото основателят му започва сам. Сега за обработването на сигналите, проучването им, връзката с фирмите, към които е насочено оплакването и за обратната връзка се грижат 9 души. Въведена е и позиция комуникатори, които се свързват с нарушителите или регулаторните органи.

Има и специална възможност за регистрация на фирмите, с която да могат в дуплика към всеки сигнал да изразят своето становище по проблема или да покажат как е бил решен. Когато двете страни се споразумеят, че проблемът е решен, сигналът изчезва в различните търсачки

Проблемите, които вече са решени, са над половината. Сигналите са от различно естество. В началото на година най-често оплакванията са от некачествени хранителни продукти. После идва сезонът на фирмите, които лъжат с договори за работа в чужбина. Сега има и много други оплаквания - срещу банки и финансови институции, телекомуникационната индустрия, интернет.

В системата се допуска прилагане на документи и снимки. За да бъде публикуван сигналът ви, трябва де е добре описан. Не е нужно да излизате от анонимност, но координати за връзка са задължителни.

 

 

Спортните събития от деня

Филмите на bTV

Гледай bTV на живо

Времето