Ако по време на лятната си отпуска на морето сте недоволни от стоки и услуги, можете да подадете жалба и да поискате обезщетение. На разположение на летовниците по Черноморието вече са осем приемни на Комисията за защита на потребителите.

В приемните във Варна и Бургас, и курортите Златни пясъци, Албена, Слънчев бряг, Поморие, Созопол и Приморско отпускарите могат да отправят сигнали за стоки и услуги, които не отговарят на изискванията им. Оплакванията са свързани с грубо отношение в хотели, ресторанти и места за развлечение, както и с некачествени покупки.

"По-често се оплакват от лоши санитарно-хигиенни условия в хотелите, липса на топла вода, не сменяне на спалното бельо, недобро обслужване в заведения за хранене и развлечения, замърсеност на плажната ивица", обяснява Соня Ангелова от Комисията за защита на потребителите – Варна.

Освен българи, жалби подават и чужденци. За първите десет дни работа на приемните няма постъпили сигнали на недоволни летовници. Минали години почиващите в курортите са се оплаквали, че грамажът в порциите не отговаря на описания в менюто. Извинението, че грамажът е за суровия продукт не е основателно.

Заради кризата и очаквания по-труден сезон това лято, собствениците на заведения и хотелиерите са по-взискателни към персонала, към обслужването и качеството на предлаганите услуги и храна.

И това лято Комисията за защита на потребителите ще извършва проверки дали звездите на хотели и заведения отговарят на предлаганите услуги. Ще се правят и инспекции по плажовете за безопасността на стоките в магазините.

 

Спортните събития от деня

Филмите на bTV

Гледай bTV на живо

Времето