При констатиране на дефекти по пътните или тротоарните настилки, създаващи предпоставки за пътно-транспортни произшествия или злополуки на територията на Столична община, гражданите могат да подават сигнали за аварийни ремонтни дейности на следните телефони, съобщиха от общината:

987 55 55 – дежурен диспечер на Столична община

Диспечерски пункт на „ГБС – Инфраструктурно строителство” АД – 807 93 33 - Първа зона с граници – бул. „Цар Борис ІІІ” и локалните платна (вкл.), бул. „Ген. Тотлебен” (вкл.), бул. „Македония” (вкл.), бул. „Христо Ботев” (вкл.), бул. „Ал. Стамболийски”, бул. „Цар Освободител”, бул. „Цариградско шосе”;

Диспечерски пункт на „Пътища и съоръжения” ЕАД – 857 46 09 – за втора зона с граници – бул. „Цариградско шосе” и локалните платна (вкл.), бул. „Цар Освободител” (вкл.), бул. „Княгиня Мария Луиза” (вкл.), бул. „Рожен”, път ІІ – 16;

Диспечерски пункт на Сдружение „Пътища – София” – 0895 510 239 – за трета зона с граници – път ІІ – 16 (вкл.), бул. „Княгиня Мария Луиза” (вкл.), бул. „Ал. Стамболийски” (вкл.), бул. „Христо Ботев”, бул. „Македония”, бул. „Ген. Тотлебен”, бул. „Цар Борис ІІІ”.

Във връзка със зачестилите публикации относно ремонта на бул. „Цар Борис ІІІ”, в участъка от Околовръстния път до сп. „Шипка”,  че извършването на ремонта е задължение на Столична община, но при изрично записаното в Закона за пътищата съфинансиране на проекта между общината и НАПИ.

 

 

Спортните събития от деня

Филмите на bTV

Гледай bTV на живо

Времето