Трамвай се запали рано днес в столицата. За щастие няма пострадали, но този инцидент за пореден път постави въпроса за състоянието на градския транспорт в България.
Че проблемите с градския транспорт не са от вчера или днес, го знае, всеки, който го използва.

- Погледнете на каква кочина се возим -мръсно, тропащо, погледнете на какво приличат превозните средства.
- Тези трамваи, като ги внесоха, бяха много безшумни, много хубави. Сега вече почват да се люшкат, значи явно трябва голяма поддръжка

Трамваите, в които се возим са на по 15-20 години.

Днес сутринта, 4 май, на кръстовището на бул. "Васил Левски" и "Дондуков" стана поредният инцидент с трамвай - запали се кабел в един от двигателите на трамвай 20.

Трамваят се изпълнил с дим и пътниците в паника слезли от него. Повредилият се трамвай номер 20 е на 20 години.

"При възрастта на трамваите и при възрастта на кабелите, такива повреди по принцип се получават често, те не са някакво особено нещо”, каза Иво Василев от Столичен електротранспорт.

За щастие при днешния инцидент няма пострадали. Но остава впечатлението, че софийските трамваи се развалят все по-често.

"Напротив, повредите са много по-малко, отколкото бяха по-рано, поддръжката е много по-добра, но трамваите са доста по-стари”, допълни той.

Един нов трамвай струва от три до пет милиона евро. При това положение ясно е, че и занапред ще продължим да се возим в трамваи на по двайсет години