
Голяма награда от кампанията на "Джуниър ачийвмънт" "Най-добра учебна компания на България" отиде при Bio World от Пловдив. Най-добрите три учебни компании презентираха пред жури и публика предлаганите от тях продукти или услуги на специално изработени щандове.
Журито имаше възможност да оцени реалните бизнес принципи, които са движили фирмите, и дали са провокирали чувство за максимална конкурентност у кандидат бизнесмените.
Bio World впечатли журито с образователна програма на CD по физика и биология за ученици от седми клас, която възнамерява да въведе в българските училища, ако получи съдействието на Министерството на образованието и науката. Същата компания грабна и наградата на JA Alumni Business Club за най-иновативен продукт.
Голямата награда за победителите е възможността да представят страната ни в конкурса на учебните компании на "Джуниър ачийвмънт" – Young Enterprise Europe в Стокхолм, Швеция.
На второ място се нареди учебна компания IdeaInspirers от СГСАГ "Христо Ботев", София, които произвеждат учебни линии за чертане и измерване чрез прецизна лазерна технология. На трето място се класира отново пловдивска компания – Smart, която се ориентира към цветарския бизнес и производството на цветя, растящи в еко-почва, както и на оригинални "чичко тревичковци".
Освен голямата награда, журито раздаде награди и в още няколко категории: "Отговорен бизнес", "Най-добър щанд", "Най-добър бизнес план и най-добре оформена документация", "Най-добра маркетингова стратегия", "Най-добър екип", "Медийна награда", "Награда за най-добре реализирана бизнес идея по проект на МИЕ", голяма награда "Най-добра учебна компания на България".
Наградените:
Най-добра маркетингова стратегия – Smart, Пловдив
Най-добър щанд – JA WOW, Велинград
Най-добре реализирана бизнес идея по проект на МИЕ – Къщовница, Русе
Най-добър бизнес план и най-добре оформена документация – Елит, Видин
Медийна награда – Smart, Пловдив
Най-добър екип – Азалия, София
Отговорен бизнес – Better Junior, Плевен.