Международната природозащитна организация WWF вече е готова с телевизионния клип за "Часът на Земята 2011”. Той призовава хората по света не само да изключат осветлението си за 60 минути в уречения ден и час - 26 март, събота, от 20:30 ч., но и да направят първи малки стъпки към по-устойчив начин на живот след това.
Идеята е да ни се даде стимул да пренесем философията за опазване на природата във всекидневния си живот. Основното послание на клипа е силата, която притежават много хора, обединени от една идея.
В него е използвано логото на "Часът на Земята” заедно със знака плюс като символ на идеята хората да направят първи стъпки да заживеят по-устойчиво. Като използваме велосипед за предвижване в града, да поставяме енергоспестяващи крушки или да избираме продукти с по-малко опаковка.
"Часът на Земята” се разрасна неимоверно след своя старт през 2007 г. Ние бяхме завладени от силата на хората да се обединят и да изпратят послание само чрез едно просто действие като изгасване на светлините. Можете да си представите какво бихме постигнали, ако продължим напред”, каза Анди Ридли, който ръководи екипа на инициативата.
Глобалният клип можете да гледате тук.
Концепцията на клипа е изработена в Чикаго на рекламната агенция "Лео Бърнет”. Той е заснет за 12 часа с екип от 33 души и около 100 доброволци в емблематичното филмово студио в Австралия, където са реализирани шедьоври като "Матрицата”, "Мулен Руж” и "Междузвездни войни".