Напрежението е по-голямо от обичайното, казва Николай Камберов - началник на регионален център София.
"Напрежението е голямо , но то е за нас като служители на гарата. Във връзка с осигуряване на безопасното движение на влаковете компромиси не се правят, всички технологични процеси в нормално време и при тази ситуация - всичко е същото, нищо не се подминава", обясни Николай камберов.
Докато разговаряме с него, десетки пътници се струпват пред вратите на първия влак, който ще тръгне от София за Перник. Реформата в железниците ще засегне всеки един от тях, защото много от връзките между двата града се съкращават.
По разчети на Националната компания "Железопътна инфраструктура" от началото на 2011 до края на годината трябва да бъдат съкратени общо 1300 човека. Синдикатите протестират, че това става без консултации с тях.
Първият влак след края на стачката тръгна препълнен.
И днес преговори между стачния комитет и ръководствата на железницата нямаше. Вместо това беше внесена искова молба в софийски градски съд за обявяване на протеста за незаконен. Намерението на железниците е така да търси персонална имуществена отговорност от стачкуващите.