1 USD
1.82447 BGN
Петрол
Bitcoin
$62,986.0

Кога идва бърнаутът и как да бъдем доволни в работата си

Кога идва бърнаутът и как да бъдем доволни в работата си

За важните неща в отношенията между работодател и служител разказва Валентина Кожухарова

Site Ground е хостинг компания, отговаряща за близо 3 млн. домейна от цял свят. В поредния епизод на Бизнес Видео Подкаст, HR мениджърът на компанията Валентина Кожухарова, която разказва как една голяма компания привлича и задържа талантливи служители, какви са похватите за добри отношения между работодател и служител и какво представлява инициативата Best Еmployer.

"Инициативата е международно проучване, в което работодателите се допитват до мнението на служителите си. В края ѝ работодателите получават под формата на статистика информация относно различни компоненти като ангажираност на служителите, отношение към работната среда, заплащане и други", обясни Кожухарова. 

Тя отговори на няколко важни въпроса сред които е и- какво прави един работодател добър. По думите й справедливото заплащане, както и добро отношение към служителите са най-важните неща. По-добрите работодатели обаче, отиват една крачка по-напред и надграждат тези основни неща. Те превръщат това да си част от тази компания, в преживяване.

"Разрив в отношенията между работодател и служител могат да настъпят по няколко причини. Работникът може да се почувства зле понякога заради голямата разлика между това, какво е било представено пред него преди да започне работата и последващата действителност. Винаги ще има нещо, което не ни допада в работата, въпросът е да сме достатъчно стимулирани на конкретното работно място, така че да преодолеем негативите", споделя Кожухарова.

Изключително важно е още на самото интервю за работа работодателят максимално честно да представи на бъдещия служител работата и компанията. Така след това няма да се чувства излъган за нещо. Талантливи хора се привличат и задържат с ангажираност, честност и стимулиране, смята HR мениджърът.

Относно това, че по последни проучвания голяма част от служителите не се чувстват ангажирани, тя сподели, че в тяхната компания 91% от хората се чувстват ангажирани. 76% е средната ангажираност на работещите в България. Според нея за ангажираността на служителите лоша роля е изиграла пандемията. Затова сега повече отвсякога, е важно работодателите да се погрижат за ангажираността на техните служители. 

Ковид пандемията помогна за това хората все повече да търсят психологическа подкрепа от специалисти. Вече и в България се научихме, че да ходиш на психолог не е нещо лошо, че той е човекът, който може да ти помогне да приемеш и преминеш през някаква ситуация и да опознаеш по-добре себе си, смята Кожухарова.

Що се отнася до бърнаута, той идва, когато човек твърде дълго е давал прекалено много от себе си, добави тя.

Повече съвети и интересни констатации, гледайте във ВИДЕОТО!

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Свързани статии

Галерии