"Изгревът принадлежи на онези, които консумират отговорно” ("Sunrise belongs to moderate drinkers") е мотото на новата кампания на световноизвестната марка бира Heineken. Инициативата цели по вдъхновяващ начин да ни мотивира да консумираме отговорно.
Не е случаен фактът, че рекламният клип се завърта у нас в навечерието на празничните дни
Heineken иска да наблегне на посланието, че около празниците всички трябва да сме умерени в консумацията на алкохол. Подходът на компанията за поднасяне на тази информация обаче се различава от традиционните начини и показва, че съществува и отговорен модел на поведение, който е както вдъхновяващ, така и добър пример.
"Sunrise belongs to moderate drinkers" се осъществява посредством различни онлайн и офлайн медийни канали, като силният акцент е върху социалните мрежи. В 85-секунден клип, наречен “The Sunrise”, легендарният герой на Heineken демонстрира как забавлението може да е пълноценно дори и ако откажеш любимата си бира и я замениш с бутилка вода.
Това поведение илюстрира идеята, че няма граници, когато познаваш своите такива
С кампанията международната марка цели да покаже, че потребителите могат да се наслаждават на Heineken умерено и все така да общуват с приятелите си и да откриват нови преживявания.
Рекламата е заснета в Лондон и е режисирана от талантливия Фредрик Бонд. Кампанията стартира на глобално ниво с тийзър в четири различни точки по света – Лондон, Хо Чи Мин, Рио де Жанейро и Сан Франциско. Там консуматорите откриха специални кресла на топ локации, които предлагат най-добрата гледка към изгрева. Така феновете на Heineken се включиха в популяризирането на кампанията, като изпращаха снимки на красивите изгреви във Facebook страницата на марката.
Повече за програмата “Enjoy Heineken Responsibly” научете тук >>>