Twitter съобщи, че ограничението за обем на лични съобщения вече няма да е 140 знака, а 10 000. За сравнение – във Facebook Messenger лимитът е 20 000 знака.

Закъснялата промяна очевидно е в отговор на голямата конкуренция от страна на Facebook и други платформи за чат като WhatsApp. Twitter има 316 милиона активни потребители месечно, но това бледнее пред резултата на Facebook, който е с 1,5 милиарда клиенти.

Twitter се опитва да привлече повече рекламодатели, като наскоро въведе и бутон „Новини” (засега само в САЩ и Япония). Освен това компанията си търси и нов изпълнителен директор (CEO). Създателят на Twitter Джак Дорси в момента е временно на този пост, защото не иска да губи фокуса си върху създадената от него Square – компания за мобилни разплащания. В понеделник Дорси закупи 31 000 акции на Twitter с обща стойност 875 000 долара, за да даде ясен знак към инвеститорите, че не се е отказал от развитието на компанията.

 

 

Преди няколко месеца социалната мрежа въведе груповите чатове, а след това премахна и ограничението двама души да могат да си пишат лични съобщения само ако се следват един друг.

Към момента на публикуване на този текст Twitter профилите на български потребители все още не можеха да изпращат лични съобщения над 140 знака.