Новият творчески директор на "Ив Сен Лоран" - Хеди Слиман, ще прекръсти култовата модна марка на "Сен Лоран Париж".

Слиман иска "да отведе Сен Лоран към нова модерна ера" и смята, че отпадането на първото име на основателя на марката е пътят напред, съобщава сайтът WWD. Отсега нататък модната къща ще се нарича Сен Лоран Париж, въпреки че прочутото лого YSL ще бъде запазено.

Решението за промяна на името не е новост в модния свят. Повечето големи модни къщи носят само фамилията на основателите си - Версаче, Гучи, Шанел, Прада. Когато беше назначен на поста Слиман, бивш творчески директор на Dior Homme, получи "пълната творческа отговорност за имиджа на марката и за всичките й колекции" и според запознати източници се е съсредоточил върху "улавянето на импулсите, които вдъхновиха основателя да стартира линията Saint Laurent Rive Gauche през 1966 г. Сред тях са младежта, свобода и съвременността", допълва сайтът.

Слиман, който работи и по нова концепция за магазините на модната марка, ще покаже дебютната си колекция дамско облекло в рамките на Седмицата на модата в Париж през септември. Новото име на марката се очаква да бъде представено официално малко преди това.