Херцогинята на Кембридж Катрин може да прибави още една титла към впечатляващата си колекция - личността с най-голямо влияние върху жените при покупките на разкрасителни продукти, пише в. "Дейли експрес", позовавайки се на резултатите от проучване, направено от сайта feelunique.com.

Тридесет процента от дамите, участвали в допитването, са купували разкрасителни продукти, за да наподобят прекрасната външност на съпругата на принц Уилям.

"Свидетели сме на "ефекта Кейт" върху продажбите ни. Преди две години продавахме двойно повече бои за руса коса, отколкото за кестенява. След сватбата на Кейт и принц Уилям се увеличиха продажбите на бои в кестеняви тонове, като особено популярен стана естествено тъмно кестенявият цвят на херцогинята на Кембридж. Сега е точно обратното - продаваме повече бои за кестенява коса, отколкото за руса", казва Сиобан Макдермот, мениджър на feelunique.com.

На второ място в класацията на известните жени, които влияят най-много при избора на разкрасителни продукти, е супермоделът Кейт Мос. За нея са гласували 15 процента от участничките в допитването. Следват Виктория Бекъм с 12 процента, Ким Кардашиян с 10 процента и Дженифър Анистън с осем.