Великден в Ямбол: Да пазаруваш с баскетболната легенда Иван Чолаков (ВИДЕО)
Един от най-успешните треньори в българския баскетбол пазарува дисциплинирано, според насоките на майка си и жена си
Проектът е част от утвърдения социален бранд „Добрият пример“
На официална церемония на 19 март Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ) обяви победителите в Годишните награди за отговорен бизнес 2023 – един от най-утвърдените конкурси за корпоративна социална отговорност, устойчиво развитие и многообразие в България, който се провежда под мотото „Дай добър пример“. За авторитетните отличия, които бяха връчени за 21-ва поредна година, се състезаваха впечатляващите 126 ESG инициативи, реализирани от 82 компании.
bTV Media Group взе приз за своята ESG инициатива „Зелената седмица“ в категория „Маркетинг, свързан с кауза“. Кампанията беше отличена на 3-то място. Наградата бе връчена от кмета на Столична община Васил Терзиев на Жанета Дядовска, директор на отдел „Маркетинг и корпоративни комуникации“ в медийната група.
Първото издание на „Зелената седмица“ - ESG инициатива за адресиране на проблемите с климатичните въздействия, беше реализирано от bTV Media Group през 2023 г. Проектът е част от утвърдения социален бранд „Добрият пример“ и цели да насочи вниманието на потребителите към устойчиви практики и добри примери за опазване на околната среда. „Зелената седмица“ е стратегическа инициатива на паневропейско ниво и включва в своя обхват медийни групи от голямото семейство на CME в Централна и Източна Европа - България, Чехия, Словакия, Словения, Хърватска и Румъния, които освен чрез своите комуникационни ресурси и активности, достигат до потребителите и чрез личния пример на хиляди служители.
От 5 до 10 юни 2023 г. bTV Media Group посвети голяма част от своето ефирно, дигитално и радио съдържание на „Зелената седмица“. Проектът стартира в Световния ден на околната среда - 5 юни, и продължи до 10 юни 2023 г. В рамките на този времеви период, под мотото „Отговорни към природата заедно“, бяха отправени и реализирани екологични послания и дейности с конкретни примери и модели за природосъобразен начин на живот.
Комуникацията на „Зелената седмица“ във всички канали от портфолиото на медийната група е достигнала до 2 482 000 души (ГАРБ, възрастова категория 4+), излъчени са над 35 телевизионни и радио репортажа, интервюта и дискусии. Участват общо 3350 служители на СМЕ от България, Чехия, Словакия, Словения, Хърватска и Румъния.
Един от най-успешните треньори в българския баскетбол пазарува дисциплинирано, според насоките на майка си и жена си
Прогнозата за дъжд не уплаши румънските туристи, които напълниха големите хотели по Черноморието
Луксозните индийските железници, които са част от националната железопътна система на Индия, правят своя дебют през 80-те години на миналия век